Tuesday, April 28, 2009

一万个对不起

我的理解能力自认非常好。。
别人说什么,我都能大概猜到。。

可是今天,我发现我错了。。

每次都是我在埋怨,在猜测你到底有没有爱我。。
我一直以为我很了解你,很体贴你,爱你多过你爱我之类的。。

我也不知道我自己想说什么。。

总觉得自己亏欠了你
你给我的太多太多
我付出的太少太少

我哭,因为我不及格
我哭,因为我不体贴
我哭,因为我很内疚
我哭,因为我到现在才知道我根本没有用心去了解你

宝贝,我答应你。。
以后,你的一点一滴,我都会牢牢地把它记起来。。
不是记在头脑里,而是记在心里。。
你原谅我,我很感激。。

可是,我不会原谅我自己。

给我一点时间沉淀我自己。。


你是我的生命。。可是我没有用心去懂你。。

一万个对不起~~

4 comments:

  1. This always happen. Happen to me also =(...always think that the guy don`t like me enough, blah blah blah....actually...they have done a lot...really a lot...just that we are too careless, didn`t regconize what that have done, and always expect a lot from them....and complain .... haiz....girls are a bit complicated la...sometimes i don`t understand what i am thinking also...

    Don`t be too sad about it, just try your best, remember what he has done, (instead of remembering what he hasn`t), and try not to compare with other guy.... =)

    ReplyDelete
  2. ya loh.. i really expect too many thing and forget he jus a normal guy..

    i never compare him with other guy.. coz i know he is something unique..

    u also dun think too much ya~

    ReplyDelete
  3. Avex pass by here...
    2molo ll b better, cheer up=)

    ReplyDelete